JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Så kom specialet till världen!!!

20130823-124844.jpg Jag är inte bara lycklig, jag är aptrött.

20130823-125014.jpg Nu ska jag SOOOVA!! Men såhär glad var jag när jag lämnade ifrån mig mina tre nyfödda barn vid namn ”I hvilken grad er stemmen knirkende?” Frågan är, hur de trivs i examinator och censors sällskap, för se, det kan man aldrig veta 🙂 men här har ni en glad tös i alla fall 🙂

20130823-125624.jpg

Om Therese Mogensen

En svensk tjej som har styrt näsan mot Danmark och fastnat! Hon har jordens mysigaste familj, två dåliga ben, en bra fiol, och en massa fina mål i livet. Hon pluggar och jobbar, pratar med fina vänner, står i köket, läser böcker, och myser med man och barn. Hennes tid susar iväg alldeles för fort, och hon gör vad hon kan för att hänga med. Om allt det kan du läsa här!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar