Jojo, vad var det jag sa…

Jag har flera gånger gett uttryck för att jag tycker att våren 2013 har varit ovanligt lång, kall, blåsig och irriterande i vädret. Värmen kom liksom aldrig. Tänk, i dag blev det bevisat att jag har haft rätt.

Man berättade nämligen i väderleksrapporten i kväll att våren i år har varit 2-3 veckor försenad. Jojo, vad var det jag sa…

Däremot har värmen verkligen kommit nu! Naturen exploderar dessa dagar. Gräset är helt grönt, blommor börjar på allvar spira, och körsbärsträden håller på att slå ut såg jag idag. Sådant gör mig alldeles lycklig. Jag har varit ute och cyklat (jaja, för att jag var tvungen), och det var faktiskt helt underbart.

Så dessa dagar måste jag säga att livet är skönt. Det bekräftar det faktum att jag är en av de slags människor som blir glad av D-vitamin och ljus. Solen och jag är mycket goda vänner, och ju mer, dess bättre. 🙂

Bilder från i går är också på väg. Den som väntar på något gott… 😀

Om Therese Mogensen

En svensk tjej som har styrt näsan mot Danmark och fastnat! Hon har jordens mysigaste familj, två dåliga ben, en bra fiol, och en massa fina mål i livet. Hon pluggar och jobbar, pratar med fina vänner, står i köket, läser böcker, och myser med man och barn. Hennes tid susar iväg alldeles för fort, och hon gör vad hon kan för att hänga med. Om allt det kan du läsa här!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jojo, vad var det jag sa…

  1. Gitte skriver:

    Vilka fantastiska vårbilder! Vilka färger 🙂

Lämna en kommentar