Översvämmning i hjärnan, i specialet, och i hjärtat.

Den här bakgrunden skulle kunna ta livet at vem som helst. Jag gör utan tvekan allt som står i min makt att jobba på saken så intensivt som man kan begära, och lite till. Men vad tycker ni själva, ser det ut som om jag är färdig med bakgrunden ikväll? VA?

bakgrunden

Nej. Tyvärr. Men nu får jag inse, att jag får ta det som det kommer. Jag kan helt enkelt inte hänga ihop om jag sover mindre än såhär. Jag har gjort den galna missen att jag har samlat på mig för mycket litteratur, och det blev mitt straff. Jag får göra det annorlunda nästa gång. Typ.

Om Therese Mogensen

En svensk tjej som har styrt näsan mot Danmark och fastnat! Hon har jordens mysigaste familj, två dåliga ben, en bra fiol, och en massa fina mål i livet. Hon pluggar och jobbar, pratar med fina vänner, står i köket, läser böcker, och myser med man och barn. Hennes tid susar iväg alldeles för fort, och hon gör vad hon kan för att hänga med. Om allt det kan du läsa här!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar